Din IT-avdeling

   +47 92 88 14 14

   Stanseveien 4, 0975 Oslo  

Support

Vi hos Embassi har en sterk tro på at kompetente ansatte med unik breddekunnskap er nøkkelen til å levere førsteklasses kundesupport. Men vi forstår at dette alene ikke er nok for å opprettholde vårt høye krav til kvalitet. Derfor jobber vi kontinuerlig med å forbedre oss på flere områder.
Vi er alltid tilgjengelige for våre kunder, døgnet rundt, 365 dager i året. Uansett hva slags problemer du måtte ha, kan du stole på at vi vil være der for å hjelpe deg når du trenger oss mest.
Vi mener også at personlig kontakt er avgjørende for å kunne yte den beste kundesupporten. Derfor vil du alltid bli møtt av en dedikert og engasjert medarbeider som vil gjøre alt i sin makt for å hjelpe deg med å løse problemene dine.
Vår unike breddekunnskap gjør at vi kan tilby skreddersydde løsninger som passer akkurat for deg. Vi forstår at hvert problem er unikt, og derfor tar vi alltid en individuell tilnærming til hvert eneste kundetilfelle.
Vi tror også på å være fleksible når det gjelder å finne løsninger. Vi vil jobbe med deg for å finne den beste løsningen som passer dine behov og budsjetter, slik at du kan føle deg trygg og fornøyd med resultatene.
I tillegg vil vi gjerne gi deg noen tips som kan hjelpe deg å løse problemene selv. Før du kontakter oss, anbefaler vi at du går gjennom vår sjekkliste:
  1. Start maskinen din på nytt
  2. Restart utstyret du har problemer med
  3. Sjekk at alle kabler er tilkoblet
Vi håper dette vil hjelpe deg å løse problemene raskt og enkelt. Hvis du likevel trenger vår hjelp, er vi alltid her for deg.
Slik får du hjelp

RING SUPPORT

Noen ganger må man snakke med en person, men husk å ha relevant utstyr tilgjengelig. Ring oss på telefon 92881414.

Copyright © 2023 Embassi AS